4.8.2014 in 5.8.2014 Pohod na Triglav

Posted by

20140804 TriglavV ponedeljek 4.8.2014 smo se ob 5.15 zjutraj izpred gasilskega doma Vodice odpravili proti Triglavu. S hojo smo začeli ob 6.15 v Kotu, od koder smo se odpravili proti Staničevi koči. Na poti smo malce zašli, ko smo gledali prvo zaplato snega. Ker nismo bili pozorni na markacije, smo se odpravili proti Macesnovcu, kjer smo videli kar precej gamsov. Malce pod vrhom smo ugotovili, da smer ni prava, zato smo se obrnili  in se odpravili po pravi poti do Staničeve koče. Ob 10.40 smo prispeli do koče, kjer smo se malce odpočili in okrepčali, nakar smo se odpravili proti Kredarici, kamor smo prišli okrog 12. ure. Ob prihodu na Kredarico, vreme ni bilo najlepše in vrh Triglava je bil ujet v meglo, zato smo počakali na boljše vremenske razmere. Te so se okrog 15.00 ure izboljšale, tako da smo lahko odšli proti vrhu Triglava. S seboj smo imeli tudi 2 novinca, ki smo ju na vrhu krstili po planinsko. Zgoraj smo imeli kar lepo vreme, glede na slabo vremensko napoved. Okoli 18.00 smo se vrnili na Kredarico, kjer je kmalu po našem prihodu začelo deževati. Ob 19.00 smo se udeležili Sv. maše, ki je bila posvečena Mariji snežni (maševal g.Tajnik). Po prespani, deževni noči smo se udeležili še Sv. maše ob prazniku Marije snežne, ki je bila ob 11.00, pri kateri je maševal g. Urbanija. Po maši smo se pa odpravili proti dolini. Spočili in okrepčali smo se pri planšarski koči, od koder smo se odpravili proti Krmi. Ob 14.40 smo prišli do cilja, kjer smo počakali na naš prevoz  domov.

Pohoda se nas je udeležilo 9 članov.